wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » Zwroty i reklamacje
Nasze hity

Zwroty i reklamacje

Zwrot towaru

 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami Klientowi przysługuje prawo zwrotu zakupionego towaru bez podawania przyczyny (nieużywany z oryginalnymi oznaczeniami) w terminie 14 dni od momentu odbioru towaru (od kuriera, z poczty lub punktu odbioru). O chęci zwrotu należy poinformować Sprzedawcę tym samym wypełniając formularz zwrotu, który Klient otrzymuje wraz z mailem potwierdzającym zakup.

Klient ma kolejnych 14 dni na odesłanie zwracanego towaru od momentu poinformowania Sprzedawcy o tym fakcie.
Sprzedawca nie przyjmuje paczek zwrotnych za pobraniem. Klient odsyła zwrotną paczkę na swój koszt.
 

Reklamacja


Sprzedawca dostarcza towar wolny od wad jednakże w przypadku niezgodności Konsumentowi przysługuje procedura reklamacji, którą należy zgłaszać pisemnie na adres Sprzedawcy, drogą email lub poprzez Panel Klienta > zakładka reklamacje (opcja tylko dla zarejestrowanych Klientów).

W zgłoszeniu Klient powinien opisać rodzaj szkody (ewentualnie wykonać zdjęcia dokumentujące uszkodzenia) podać swoje dane kontaktowe umożliwiające z nim kontakt oraz swoje oczekiwania co do sposobu realizacji reklamacji.

Klient odsyła reklamowany towar na swój koszt. Sprzedawca nie przyjmuje reklamowanych towarów w opcji za pobraniem.
Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej do 14 dni od momentu otrzymania od Klienta.









 
Przejdź do strony głównej

BLOG